Real Time Analytics

Livet På En Kant

Är sex världens största fritidsintresse?

Publicerad 2012-02-26 22:08:33 i Vanlig vardag,

Det känns som att det kanske blir lite stiltje här ett tag framöver. Jag tänkte bara skriva om hästarna och ridningen här just nu. Av någon outgrundlig anledning lockar den andra bloggens ämne betydligt mer, men jag antar att sex alltid säljer. Det bara är så. Antagligen beror det på att alla är intresserade av det oavsett vem man än är. Det kanske är världens största hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela