Real Time Analytics

Livet På En Kant

Söndagmorgon betyder lattefrukost och sexmaskiner

Publicerad 2012-12-09 10:07:00 i Vanlig vardag,

En helt vanlig söndagsmorgon på residenset. Igår kväll hade vi glöggkväll och idag är det sexmaskiner. Det är så det fungerar här. Inget för känsliga personer med andra ord.
 
Efter en halvtimmes tittande har vi beslutat att det blir jag som får prova sexsadeln och sambon som får prova sexbollen. Lite avundsjuk är jag eftersom bollen är rosa och har fler hastigheter. Vi får väl se. Tyvärr kan jag inte dela med mig av bilder då det inte går att spara eller kopiera dem på den sidan. Det är en grossistsida. Resten kan ni räkna ut själva.

Här är en mycket omodern och grotesk modell. (Vill tillägga att detta var det enda jag hittad när jag googlade sex sadel på svenska).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela