Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ska, ska inte?

Publicerad 2012-12-30 11:51:12 i Vanlig vardag,

Jag blev utbjuden idag av Mackydonkenkillen. Det var ju smickrande, men jag är lite osäker på om jag ska gå. Isf skulle vi ses på em.
 
Ärligt talat vet jag inte om jag orkar. Imorgon är det nyårsafton också så jag vill spara mig till det. Ikväll är det dessutom sista avsnittet på En värld utan slut och det vill jag faktiskt se. Dessutom vill jag motionera min häst lite och känner att jag vill lägga min energi där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela