Real Time Analytics

Livet På En Kant

Rädslan över att...

Publicerad 2012-12-04 16:16:00 i Vanlig vardag,

...ja, jag vet inte riktigt vad. Misslyckas, bli lurad, klanta till det, inte klara av det man tänkt sig eller känna att jag tagit mig vatten över huvudet. Jag vet inte vad. Ångesten är iaf total. Handsvetten är snart tillbaka, hjärtklappning av stress och ångest. Jag tänker bota det genom att ta mig ner till stallet och andas in lite kyla och stalluft. Stallet brukar kunna bota det mesta.
 
Helst skulle jag vilja ha råd från en man nu, men någon sådan lär ju inte dyka upp under kvällen så jag får nöja med mig fortsatt råd från kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela