Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nyårsafton!

Publicerad 2012-12-31 11:28:56 i Vanlig vardag,

Snart ska förrätten förberedas. Den kommer att bli toppengod. Det italiensk touch på den.
 
Förrätten och varmrätten kommer också att bli tokgoda.
 
Idag var det lite jobbigt att ta ut hästarna. Det var isgata överallt och jag som inte har lyckats ringa ut hovslagaren har bara två skor kvar på en häst. De andra är helt barfota. Jag är tacksam att de är vana att gå utan skor iaf.
Jag önskar att all is kunde töa bort. Det hade underlättat väldigt mycket.
 
Ikväll är det ju dresscode och jag vet inte om jag ska ta den ljusa eller svarta.Jag kanske måste prova båda och sedan bestämma mig. Stayupsen är svarta. Den ljus är lite kortare. Jag får fundera en stund till innan jag bestämmer mig. Det är ju inte förrän ikväll jag behöver sätta på mig den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela