Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu går det inte att ladda upp bilder här på bloggen

Publicerad 2012-12-09 19:55:31 i Vanlig vardag,

Precis när jag satt och skulle börja med inlägget om Bharna fungerade det naturligtvis inte att ladda upp bilder. Jaja, det får vänta till imorgon. Min kontakt hos återförsäljaren har gått och lagt sig också så jag kan inte få alla bilder som jag behöver. Det är lika bra att vänta till imorgon.

Jag har kollat lite på lite mindre bhar också och hittat några fina. Eller alltså. Snygga finns ju. Det gäller bara att bestämma sig för vilken man vill ha.
Lite dumt var det så här i efterhand att jag redan köpt en blandförpackning med massor. Jag blev lite orolig nu att den återförsäljaren inte kommer att skicka dem, för tiden för att det ska klicka i att den har lämnat deras fabrik/lager går ut om typ en dag. Det enda som händer då är att jag får tillbaka pengarna som jag först betalade för dem. Vi får väl se. Händer det köper jag nog fler av de här istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela