Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min butik kommer vara igång efter julhelgerna

Publicerad 2012-12-20 17:09:00 i Vanlig vardag,

Idag skickades ännu ett paket. Det här skickades med DHL och sist kom det fram på 3 arbetsdagar. Nu skickades det mitt i veckan och var framme fredag förmiddag. Jag har svårt att tro att det här kommer fram innan julafton. Från det här paketet har jag redan lite beställningar. Jag hoppas att varan lever upp till förväntningarna. De kommer från samma leverantör som BHarna.
 
Idag påbörjade jag också en hemsida. Jag har inte gjort annat än att välja design för det orkade jag inte.
 
Jag är sjukt trött hela tiden och orkar inte så mycket. Hemsidan innebär ju att jag behöver skriva texter, lägga in produkter osv. Det är faktiskt lite jobbigt. Jag har gjort iordning för en produkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela