Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lösning på hundproblemet!

Publicerad 2012-12-06 19:49:06 i Vanlig vardag,

Jag har äntligen hittat en tillfreställande lösning på hundproblemet. Att jag inte tänkt så kreativt innan?

Nu när jag kom hem idag hittade jag hundsprayen. Perfekta grejen! Hur många gånger tror ni grannens hund kommer att springa mot mig efter att jag sprayat hundsprayen på den? Nu har jag inte googlat funktionsduglighet och sannolikheten att det kommer att hamna även på min hund är stor, men min hund tål mycket dessutom är det bättre att han upplever ett lätt obehag än att det blir en tillstötning.
 
http://www.dogdefense.se/
 
Vad tycker ni? Är inte det här den bästa lösningen? Jag kan spraya redan innan den kommit ända fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela