Real Time Analytics

Livet På En Kant

Livet är skört

Publicerad 2012-12-12 02:54:00 i Vanlig vardag,

Man borde leva varje dag som att det är den sista och satsa på allt som är värt något för en. Vad är det för mening med att slösa tid på onödiga saker?

Glöm inte att vara tacksam för allt fantastiskt du har runt omkring. Unna dig lyxen att njuta varje dag. Det är faktiskt en gåva och du vet aldrig när den försvinner. <3

Själv känner jag att jag måste ta tag i listan över saker jag vill ha in i mitt liv. Det finns fortfarande en del saker på den listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela