Real Time Analytics

Livet På En Kant

Klappjakten färdig

Publicerad 2012-12-21 14:44:51 i Vanlig vardag,

Julklappsshoppingen är över. Nu ska jag rasta hunden och en sväng ner till stallet. Det gick faktiskt ganska bra trots att det var löningen före jul dagen. Hysterin tog sig när vi skulle ut ur parkeringsgaraget.

Det är iaf skönt att vara färdig med klapparna. Jag har en kvar, men det får jag väl ta imorgon.

Vovvish kommer att bli toknöjd med sin klapp också. Ni vet väl att han alltid får klappar och öppnar dem själv? =) Världens sötaste vovving är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela