Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kalsong-auktion på bloggen!

Publicerad 2012-12-15 18:03:00 i Vanlig vardag,

Missa inte detta unika erbjudande. Unikt par kalsonger aktioneras ut. Den perfekta julklappen eller om du vill vara lite extra fin själv. Kanske har du något speciellt tillfälle som kommer snart, packa in klockspelet lite i något häftigt till nyår. Eller om du vill känna dig lite extra fin någon dag. Kanske du tänker direkt på någon du person du kan se dem på. Vad det än är. Passa på i denna unika auktion.
 
Första auktionen gäller kalsongen längst ner till höger.
 
Lägg ditt bud genom kommentar i det här inlägget. Glöm inte att skriva din mailadress(bara jag som kan se mailadressen). Auktionen avslutas söndag 16/12 kl 20.00.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela