Real Time Analytics

Livet På En Kant

Just det ja

Publicerad 2012-12-01 20:37:30 i Vanlig vardag,

Jag kom på att det hör av sig flera stycken angående den sista stallplatsen. Undra om det beror på att jag inte orkar annonsera. Varför liksom? Stalltomtarna kanske lägger ut annonser lite här och var utan att jag vet om det. Skönt är det iaf. Det bästa är när folk som man känner till hör av sig för då vet man vilka de är. Det är toppen.
 
Jag tycker så himla mycket om mitt stall. Vad skulle jag göra utan det? Inte så att det är hela mitt liv (bara nästan) utan, det är bara det att jag tycker så himla mycket om det. Nu är det snart fullt. Jag vill inte ha alla boxar uthyrda utan en ska ju stå tom är det tänkt. Där ska det vara annat. Förvaring och så. Jag tycker också att det är skönt när det inte rör sig så många i stallet. Det är städat, snyggt och rent. Inget gnäll över xxx inte krattat efter sig, sopat efter sig eller liknande. Det är alltid sopat, det är alltid krattat. Vi hjälps åt att bära in hö och har det i stallet istället för att behöva ta ute när det är skitkallt, regnar eller snöar. Dessutom är det bra med hyresgäster som vill ha det på samma sätt som jag - LÄTTARBETAT! Det är tillräckligt med arbete med hästar för att göra det ännu jobbigare än det måste vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela