Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag tror att jag har snöat inne

Publicerad 2012-12-05 12:43:00 i Vanlig vardag,

Det är ett av alternativen. Det andra är att hästarna snöat ute. I morse var det en vall utanför stalldörren på +50cm. Hunden var snäll och "skottade" lite åt mig. han verkar inte nämnvärt bekymrad över vädret. Mina egna kinder däremot höll nästan på att förfrysa. Hästarna lär få gå in tidigare idag.

Det här är inte roligt även för den som inte behöver köra bil. =(

Önskar mig fortfarande en kamin till lägenheten.....undra om jag ska fråga tomten om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela