Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fredag!

Publicerad 2012-12-12 12:03:55 i Vanlig vardag,

På fredag är min inneboende bortrest. Jag känner för att umgås med någon. Det är lite knepigt eftersom jag inte kan ta mig så långt själv och ska jag vara borta något längre måste jag även transportera en stor hårboll. Det är inte så många som har lust att göra det i sin bil.

Jaja, det löser sig nog. Jag får väl önska mig lite sällskap till på fredag. Det är ju inte så att jag måste åka bort. Någon kan ju komma hit också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela