Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det var en givande "övning"

Publicerad 2012-12-10 12:42:50 i Vanlig vardag,

Igår gjorde jag den här övningen jag skrev om. Den var faktiskt givand. Jag ska forsätta på den. Jag ska också skriva om det jag lovade. Att beskriva mer i detalj, men först måste jag ner till stallet och luncha hästarna. Hunden ska få jobba också. Han ska få köra ut hö till hagarna. Det är en av de sakerna jag behöver hjälp med och vem är väl inte bättre än min älskade Vovve att ta till hjälp? Han älskar ju arbete mer än allt annat. Han kräver dessutom inget tillbaka mer än kärlek och lite uppskattning. Jag undrar bara hur jag ska få honom att stå till och inte dansa av lycka när han inser att han ska få hjälpa till. Tänk om alla vore sådana?

Snacka om att vi skulle få en fantastisk värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela