Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det negativa försvinner

Publicerad 2012-12-22 12:27:00 i Vanlig vardag,

Jag ska snart skriva ett inlägg. Först måste jag gå och ta emot mina julgardiner som jag ska hänga upp. Det blir ett lite längre inlägg. Det är ju ändå så att det man tänker på något sätt är.

Jag vet att jag ibland kanske skriver lite för mycket, men det är som att när man skriver något så försvinner både den negativa känslan och man öppnar sig för något mer positivt istället. Det som redan är positivt känns bara mer positivt för det är som att man delar med sig av mer kärlek till livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela