Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bak före alkohol? Nej, så arbetar vi inte här.

Publicerad 2012-12-21 21:54:00 i Vanlig vardag,

Jag har precis bakat för de blindas riksförbund. Smaken på det jag bakade blev fantastisk, men något i det tekniska gick fel och bollarna ramlade av pinnarna de skulle sitta på. Tur att blinda inte kan se utan bara känner smaken.

Jag funderar på om det kanske är bättre att baka först och dricka alkohol sedan, men har svårt att tro att det kommer att vara lika roligt. Nu ska jag slå in paket och sedan nanilana. En del paket ska åka genom halva Sverige imorgon och det är ju en fördel om de har papper på sig då. Jag tror det blir snygga paket..... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela