Real Time Analytics

Livet På En Kant

Älskar redan mina paket!

Publicerad 2012-12-11 10:41:06 i Vanlig vardag,

Om två dagar beräknas det första paketet anlända. Jag är sjukt förväntansfull. Det ska bli jätteroligt att titta på allt som jag "köpt". Nu är det ju inte kläder till mig själv utan jag har ju tänkt sälja vidare. Happy me, happy me!
Det här är ju det jag vill. Förstå vilken lyckigt lottad människa jag är. Allt går precis åt det hållet jag vill att det ska gå. Det är sjukt roligt alltså.
 
Det känns verkligen som att jag är på gång också. Nog för att jag är sjuk och allt, men eftersom jag bara orkar sitta så har jag börjat beställa hem. Jag har 410 par trosor på väg och 54 bhar, varav 4 är BHset. Det är ju tokroligt. Faktum är att jag beställt hem en unik sak också. Jag har goolgat lite och inte hittat någon annan som säljer samma produkt, eller ens en liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela