Real Time Analytics

Livet På En Kant

10 kilo senare

Publicerad 2012-12-25 22:46:51 i Vanlig vardag,

är jag hemma igen. Nu sitter jag proppmätt i soffan och undrar om jag någonsin kommer att vara hungrig igen. Trevligt var det. As usual!

Nu blir det till att möta kudde och säng. Imorgon är det dags för pulkaåkning i backen med några galningar som inte var med igår. Crazy shit kommer det att bli.

Det kommer att bli lite shopping i ett centrum också. Det blir ordentligt piffning innan det. Jag vill ju vara snygg. Man vet ALDRIG vem man kan råka stöta på. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela