Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snart ska jag tillkännage hemsidan

Publicerad 2012-08-10 23:14:06 i Vanlig vardag,

Det är inte så mycket kvar på hemsidan nu. Usch! Nu när jag började rannsaka och tänka igenom är det nog en hel del kvar ändå, men, ett stort men här, när jag är färdig med alla foder kommer jag att tillkännage hemsideadressen. Nästa vecka kommer dessutom foder att beställas hem och finns tillgängliga för beställning.

Det är helt sjukt vad tid allt tar. Sliter och svettas är vad jag gör. Ändå sitter jag bara på arslet och gör typ ingenting. Jag är säker på att det här kommer att bli kanon. Även om jag ibland tvivlar.

Grejen är den att NU FINNS DET BARA ETT och det är att det här SKA gå och det SKA lyckas. Ingen ska få stå i min väg eller stoppa mig. Det gjorde det idag och det ångrar jag nu. Jag får inte låta yttre omständigheter påverka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela