Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om ni trodde jag var knäpp innan....

Publicerad 2012-08-08 10:19:37 i Vanlig vardag,

...så är det inget mot vad ni kommer att uppleva mig nu. Eftersom min svenska kontakt hos dem jag är återförsäljare hos gått på semester får jag ju helt enkelt lösa eventuella problem själv. Hmm.... Idag blir det att översätta den danska texten på våra produkter, tillskotten som vi även har, till svenska. Jag menar, hur svårt kan det vara. Google translate löser ju alla problem. Eller? ;-) Haha!

Jag tror att det blir bra. Jag fixar en back-up annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela