Real Time Analytics

Livet På En Kant

Första arbetsdagen på länge

Publicerad 2012-08-20 06:43:00 i Vanlig vardag,

Nu sitter jag och ska alldeles strax åka iväg till jobbet. Det känns ju sådär, men det gör det väl för alla som haft semester några veckor.

Jag har hittat ett antal jobb till jag vill söka och det ska jag göra under veckan. Imorgon måste jag åka en sväng in till stan och fixa med en grej och Vson är hos hans tant i två dagar nu. Det är skönt för honom att slippa vara med på mitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela