Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ante har blivit knäpp igen

Publicerad 2012-08-18 08:29:49 i Vanlig vardag,

Jag har aldrig känt att jag velat köpa Mustangfoder, men sist gjorde jag det för att det är mycket närmre till Hööks och det är på vägen där jag kör förbi ibland.

Mina onda aningar stämde. Nu var det en personlig grej gentemot en av de som jobbar där. Hon betedde sig som ett korkat svin en gång mot mig och jag är lite långsint. Det har iaf blivit så nu att Ante har blivit "knäpp" av sina 0,5 kg/dag. Igår blev han rädd för hunden på vägen in från hagen. Hunden är ju liksom alltid med och springer runt. Tack och lov springer inte mina hästar på människor, som de på mitt jobb där man blir på/översprungen var och varannan dag. Det hade kunnat hända en olycka för den fart Ante hann få upp på två meter har jag aldrig sett någon häst få upp förut.

Det är inget roligt och jag måste komma på något. Vad är det som är fel med hästen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela