Real Time Analytics

Livet På En Kant

Aktiekampen

Publicerad 2012-08-16 19:19:32 i Vanlig vardag,

Jag gick med i den idag. Det är ett spel på Facebook där man spelar med fiktiva pengar. I början har man 100 000:-. Det finns sedan priser för varje månad och för hela året. Jag inledde med att gå back -2,11:-. Det får väl duga ändå. Man betalar ju även courtageavgift och så.
 
Det var sjukt kul och jag blev beroende omg. Får se vad som händer imorgon. Mitt mål är naturligtvis att vinna de riktiga pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela