Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vi sa ju att vi bara skulle vara vänner....

Publicerad 2012-04-19 16:28:00 i Vanlig vardag,

Jag borde väl inte skriva sådana här saker för det är alldeles för blottande, men nu gör jag det ändå. Min vän, ni vet, han och jag har ju sagt att vi bara ska vara vänner och jag vill inget hellre än att ha honom som min vän. Nu är det så att jag kanske tycker mer om honom än som "bara" min vän. Det är inte ok. Vi sa ju bara vänner. Jag var lite rädd för att det här skulle hända. Antagligen borde jag säga stopp, men jag kan inte. Jag vill verkligen vara vänner. Det vill jag. Jag bara får inte känna något mer. För min egen skull, sagt är sagt liksom.

Jaja, jag överlever nog. Det handlar ju bara om att jag ska bestämma mig för att det bara är vänner vi ska vara sedan är det lugnt med den saken.

Nu ska jag softa lite i soffan innan jag fixar något att äta för att sedan gå ner till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela