Real Time Analytics

Livet På En Kant

Somnade med ett leende

Publicerad 2012-04-25 06:37:15 i Vanlig vardag,

Jag vet att uppdateringarna inte blir bättre här fast jag sa att jag skulle försöka. Igår somnade jag dock med ett leende på läpparna och idag känns som en toppendag. Det här kanske blir bra trots allt.

Igår prövade jag lite kläder som jag la undan. Det var en assnygg kjol. Nu ska jag bara hitta en skjorta till, eller något annat att ha på upptill. Kjolen var asläcker och jag har tänkt ha den på lördag när det är fest. Jag försökte ringa och kolla vad som händer på lördag, men jag fick inget svar och vågade inte köpa kjolen om det skulle vara opassande att ha kjol. Det har jag iofs svårt att tro, men man vet aldrig. Vi ska iaf fira min morbror som fyller 40 då.

Jag kanske berättar senare varför jag somnade med ett leende igår och varför jag även vaknar med detsamma. Nu är det dock arbeit som väntar, men det känns en miljon gånger lättare att gå dit idag än det gjort på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela