Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sjukt bra kväll!

Publicerad 2012-04-08 00:01:48 i Vanlig vardag,

Precis hemkommen från kvällens fest sitter jag med ett glas Bacardi Breezer. Njuter av atmosfären som jag lyckades ta med mig hela vägen hem.

Vi hade god mat, trevligt sällskap, härlig stämning och bäst av allt en egen liten trubadur. Är hon inte fantastisk? Jag la ut ett litet videoklipp(med risk för halshuggning), men jag kunde inte låta bli då hon är så sjukt bra.

Nu ska jag sova och tagga inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela