Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ser fram emot...

Publicerad 2012-04-16 16:10:50 i Vanlig vardag,

Ikväll när jag kan prata med min vän igen. Det var så roligt att ha en "riktig" vän igen. Allt känns så okomplicerat mellan honom och mig också. Det är perfekt!

Nu ska jag ner och göra iordning i stallet. Jag måste fixa med Antes skor, lite utanför, mocka, motionera lite. Norton får nog bara lite massage tror jag. Han har lite ont i ryggen fortfarande. Det har aldrig varit ett problem förut, men hans ena täcke gick sönder förra veckan och då klädde han av sig den dagen det var full snöstorm. Suck! Han blev naturligtvis kall och blöt och fick ont igen. =(

Ante får lite motion på ridbanan och imorgon kan jag rida och känna om han känns ok igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela