Real Time Analytics

Livet På En Kant

Rykten sprids tydligen väldigt fort

Publicerad 2012-04-03 18:15:37 i Vanlig vardag,

Idag hörde jag av en som hört av en annan som hört av en tredje, eller något i den stilen. Det är helt otroligt vad snabbt rykten sprids. Nu var det ju inte ett rykte, utan faktiskt ren sanning. Intressant hur långt det kan sprida sig på en enda vecka. Jaja, nog om det.

Ingen idé att fundera mer över det. Det är ju sanning och spekulationerna flödar.

Till en annan sak hörde jag något väldigt tråkigt idag om två vänner till mig. Det var inte så roligt att höra och det är verkligen tråkigt hur livet tar fel vändning ibland. Jag vidhåller "hellre fattig" på den punkten. Pengar är verkligen inte allt. Jag vill definitivt inte byta till deras liv mot alla deras pengar. Hellre fattig alltså. Tragiskt! Sådant man inte vill berätta på öppet forum.

Nu ska jag avnjuta en av mina favoriträtter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela