Real Time Analytics

Livet På En Kant

Orkar inte just nu

Publicerad 2012-04-01 22:13:05 i Vanlig vardag,

Det blir inte så mycket med bloggen just nu känner jag. Allt annat blev så mycket av helt plötsligt. Jag måste fixa med ditten och datten och skicka palet hit och dit och köra igång webshop som jag inte vet var jag ska lägga och tiden räcker som inte till riktigt.

Det var det här jag var rädd för innan. Att jag skulle fxa så här mycket att hålla på med. Jag löser det. Till helgen är jag "storledig" och har tid att komma ikapp med allt och bli färdig med det också. Jag ska lyckas, men jag måste dra ner på något och det lär bli bloggen. Å andra sidan när jag väl skriver lär det vara mer intressant att läsa då jag har något vettigt att skriva varje gång.

Ha det gött. Nu ska jag nana. Imorgn är det nytt schema som gäller och jag börjar tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela