Real Time Analytics

Livet På En Kant

...och då har jag en häst till....

Publicerad 2012-04-11 06:25:24 i Vanlig vardag,

Idag måste jag bestämma mig. Jag har fått frågan mer än en gång nu och jag undrar om det ändå inte var min idé från början. Eventuellt kollar de MB i seminspiltan idag. Alltså jag har lite ångest inför det. Vad ska jag med ännu en häst till?

Jag vet att jag vet och för någon vecka sedan sa jag att det var det här jag ville göra, men alltså jag vet inte riktigt. Det är mycket jobb och mycket pengar. Om jag ska lyckas med det här krävs det att jag ser mer långsiktigt och hittar en lösning för det. Allt går, det är klart, men frågan är väl bara om man är beredd att lägga ner den tid, pengar, kraft och ork som behövs. Och vad är man beredd att satsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela