Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag kanske bara ska bli halvnunna

Publicerad 2012-04-12 20:48:53 i Vanlig vardag,

Ja, det fanns ju en förklaring. Så jag antar att jag bara får bli halvnunna. Vad nu det kan innebära? Om jag får välja kan jag ta bara den sexuella biten och resten kan jag be till Gud. Jag antar det på sätt och vis är det bästa sättet att inte bli bitter. Det måste bara vara så. Måste man ligga med halvmunkarna isf? Och då undrar ju jag naturligtvis. Vilka är halvmunkar? Bara det inte är skaran med liten-snopp. Då är jag nog hellre bara nunna med tillgång till dildo. Vad tror ni om den? Det finns ju flera fördelar med dildo har vi kommit på. En av dem var ju just stl. Dessutom får man ju skylla sig själv om man är dålig. Det enda som är dildons fel är ju om batteriet tar slut.

Nej, nog om detta. Jag fick ju en förklaring (samt en ursäkt) så det är ok.

Nu måste jag däremot sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela