Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag hade manligt besök idag! =D

Publicerad 2012-04-11 19:43:45 i Vanlig vardag,

Det var trevligt som omväxling. Brukar ju mest bara vara jag och hunden. Det är trevligt det också, men det är nog därför det blir ännu trevligare när man väl får besök.

Jag vågade inte släppa in besöket i min lägenhet för där ser det så överjävligt förjävligt ut just nu. Det blir en snabbstädning ikväll och imorgon. Sedan vågar jag släppa in någon igen. Wohoho!!! Är ni nyfikna nu? Det kan ni vara. Ni kan hållas lite. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela