Real Time Analytics

Livet På En Kant

Första dagen med nya arbetsrutiner

Publicerad 2012-04-02 21:53:35 i Vanlig vardag,

Det gick bättre än jag trodde att börja tidigare. Jag trodde jag skulle vara helslut, men det var lugnt. Visserligen är jag hyfsat trött nu, men jag var så slut igår att jag tänkte att jag tar det lite lugnt innan jag sätter igång och rider hästarna ordentligt.

Imorgon kommer B och rider Norton, men jag kom på att jag måste skicka sms till henne och säga att han fortfarande bara har en sko bak. Jag tänkte ju ta av den. Om hon vill rida imorgon får hon nog ta av den själv. Sedan måste jag också kolla med hovis att jag fortfarande är ledig den dagen vi bokat annars är det nog bättre att byta dag.

Jag har gjort en tabbe till och det är att jag bokade in jobb på mitt extrajobb en dag som jag nu jobbar. Som det ser ut just nu slutar jag på jobb ett samma tid som gästerna kommer på jobb två. Imorgon ska jag kolla om jag kan byta den dagen mot det tidiga passet då hinner jag till jobb nr 2 också. Smart va! =)

Nu måste jag dock lägga mig. Imorgon är en ny dag full med nya roliga saker att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela