Real Time Analytics

Livet På En Kant

Trevligt sällskap i stallet

Publicerad 2011-09-20 22:16:46 i Vanlig vardag,

Glömde skriva innan om vilket trevligt sällskap jag haft i stallet ikväll. Både av kvinnligt och manligt kön. Sedan var jag iväg till ridhuset och tittade på hoppträning. När jag kom tillbaka var jag en sväng bort till garaget och fixa med en sak där. Pussde godnatt på mina hästar. Norton behöver lite extrafix med hoven nu också, men det piffade jag med innan jag gick till ridhuset. Jag är sjukt sugen på att vara med och träna nu. Innan jag knallar iväg på träning måste jag nog proppa hästen med lite kraftfoder så han får upp lite fart. Han är så seg och lat att rida. Yttersta anledningen är nog inte avsaknad av kraftfoder utan hans lite loja mentalitet.

Nej, nu ska jag lägga mig. Ikväll har jag inte sällskap, eller jo, på sätt och vis, men jag ska sova själv iaf.

Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela