Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tog mig en sovmorgon idag

Publicerad 2011-09-08 09:56:03 i Vanlig vardag,

Det var riktigt skönt att ta sovmorgon idag. Igår kväll satt jag uppe alltför länge, men vissa konversationer är svårare att avsluta än andra. Det här var en sådan som är svårare. En del personer är för trevliga helt enkelt. Som tur är var det här en ledig dag och jag kunde ta sovmorgon. Nu har iofs den här personen gjort att jag har gått och lagt mig mycket senare än jag brukar flera dagar nu, men jag vänjer mig väl snart.

Idag står det på schemat att hämta torv till hästarna. Vson ska med och han brukar hjälpa till med det, inte att hämta, men att torva boxen sedan. Till Norton ska jag försöka få till någon bädd tänkte jag. Har provat det förut och då kan man ha spån ovanpå. Tror att det kommer att passa honom och sedan blir det ljusare i boxen.

Imorgon blir det stallet sent för jag har kvällsfodringen. Det känns bra. Lördag och söndag är det jobb från tidiga morgonen till ganska sent. Många timmar blir det, men Vson ska hjälpa mig då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela