Real Time Analytics

Livet På En Kant

Puh! Första arbetsdagen avklarad

Publicerad 2011-09-10 17:58:52 i Vanlig vardag,

Helgdagarna är lite längre än att jobba vardagar. Känns i kroppen kan jag säga. Jag tycker inte om att stänga heller för jag måste springa och kolla tre gånger att inget är missat. Ändå har jag ångest att jag ska ha missat något när jag går hem.

Nu ska äta lite middag och sedan ska jag däcka i soffan en stund. Det ska bli asskönt och jag är verkligen värd det. Ska uppdatera senaste tidens händelser lite senare. Jag talade ju om för er att det kunde bli lite mindre inlägg ett tag och igårkväll fanns det ingen tid att blogg till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela