Real Time Analytics

Livet På En Kant

Provridning ikväll

Publicerad 2011-09-29 15:03:12 i Vanlig vardag,

Ikväll har jag en potentiell medryttare som kommer och ska prova Norton. Jag kommer inte ihåg riktigt vad det var för någon, men det blir nog bra. Kan omöjligt vara sämre än de jag hade i våras. Dottern var ok, men mamman var väldigt pantad och gjorde riktigt korkade saker. Jag ska rida Ante innan och hinner jag fixa med en hel del innan hon kommer. Tror jag måste ställa ut mer vatten för det är slut hela tiden och det är inte meningen. Lyckades glömma middagen på jobbet, men jag överlever nog. Hade det inte varit för att mitt kort inte fungerar hade jag kunnat handla något, men det är långt till en bankomat härifrån. Hoppas på ännu en superdag. Efter igår känns det inte som något lidande att rida Norton heller. Igår var han sitt gamla fantastiska jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela