Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om det inte blir så....

Publicerad 2011-09-05 20:51:03 i Vanlig vardag,

....mycket uppdaterat närmsta tiden. Beror det kanske bara på en enda sak. Jag är helt enkelt upptagen. Med en man faktiskt. Nu vill jag inte gå in på detaljer här för vi vet ju alla hur det gick förra gången. Inget vidare liksom.
Bättre att vara lite hemlighetsfull och så kan ni fundera lite istället. Nu vet ni ju ingenting istället. Det är nog mycket bättre.

Det kanske blir lite uppdaterat på rasterna på jobbet och så för då är jag kan jag ju skriva lite, men övrig tid kan det bli sisådär ett tag. Det kanske ändrar sig dag för dag iofs. Män verkar ha en förmåga att "just nu känns det...." och det varierar kraftigt från dag till dag.

Nej, nu ska jag kila vidare. Har ju som sagt inte tid för det här utan har viktigare saker för mig med en snygg man. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela