Real Time Analytics

Livet På En Kant

Måste bli bättre vissa saker=projektvecka

Publicerad 2011-09-04 09:46:12 i Vanlig vardag,

Jag har funderat lite på det här och kommit fram till att jag måste bli bättre på vissa saker. Efter ett litet samtal här på morgonen har jag kommit fram till att jag måste bli bättre på att lita på min magkänsla. Jag borde ha kört på den häromdagen. Nu känns det ju inte alls bra.

Tänk om man skulle pröva att köra på den under en vecka. Undrar om man kan öva upp själva känslan så att den blir bättre och bättre? Skulle vara intressant att veta. Rent spontant är det två saker jag kommer på då som jag inte skulle ha gjort om jag lyssnat på magkänslan.

Hmm....den ena grejen var faktiskt av rädsla som jag inte gjorde det. Den andra saken är jag så jävla less på så det kvittar vad magkänslan säger.

Jag ska ändå köra ett projekt den här veckan och bara köra på vad magkänslan säger. Hårprojektet som jag pratade om innan blev jättebra och jag är helnöjd. Mitt hår också faktiskt! Den är nog bra att köra på projekt. Hårprojektet blev lite annorlunda mot utgångsläget och så kanske det blir med magkänslaprojektet också. Det är väl bara att vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela