Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inga fula människor tack!

Publicerad 2011-09-03 14:58:11 i Vanlig vardag,

Nu ska jag åka iväg. Idag hoppas jag på att det inte kommer att vara några fula människor när jag ska jobba. Fula lär det iofs vara, jag kanske istället ska uttrycka mig som att jag vill ha några snygga att titta på. Det är mycket roligare då.

Om det är 50 pers borde det rimligtvis finnas något att titta på kan jag tycka. Något, iaf. Nu vet jag sedan tidigare att man aldrig kan ställa några krav. Fast om enda kravet jag har är att det ska vara snyggt att titta på är det ju inte så svårt. Det är ju mycket värre om det dessutom ska vara trevligt, ha en hjärna osv osv. Bara snyggt, borde inte vara så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela