Real Time Analytics

Livet På En Kant

IDAG FYLLER JAG ÅR!

Publicerad 2011-09-23 06:34:44 i Vanlig vardag,

Japp, idag fyller jag år. Jag funderade en stund på om jag skulle pröva gå på systemet och se om jag fortfarande behöver visa leg. Det skulle vara intressant att se, men nu ska jag sysselsätta mig med annat ikväll. Grymt sugen på att speeda till stallet först och rida Ante. Han är så fin mitt hjärta. Presenter går bra att lämna direkt. Om du inte har möjlighet till det går det även bra att lämna utanför dörren. Ha en bra dag alla! Det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela