Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur ska jag göra nu då?

Publicerad 2011-09-01 20:03:09 i Vanlig vardag,

Sitter och funderar på hur jag ska göra med en sak. Tycker att det är lite svårt. Jag vet faktiskt inte alls hur jag ska formulera det.

Imorgon kan jag skriva och berätta vad, när och hur jag gjort, men inte ikväll. En del saker känns så jobbiga, men det blir bäst så här. Måste bara rådfråga min nya guru först. Vi har ju hörts varje kväll, men nu vet jag inte var han är. Kan han tröska månne tro? Jag som behövde ett råd nu. Dessutom är han sjukt rolig. Jag får väl helt enkelt vänta. Hunden ska ändå rastas och så och klockan är bara åtta än.

Imorgon börjar jag lite senare och även om jag tycker de här dagarna när jag slutar tidigt är toppen ska den där sista halvtimmens sova på morgonen bli glatt välkommen. Det trista är väl att dagen blir längre på eftermiddagen istället och jag slutar senare.

Måste rådfråga guru innan jag gör något åt det jag ska formulera. Jag kanske ska promenera med hunden och se om tiden passar bättre senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela