Real Time Analytics

Livet På En Kant

Having a nice time!

Publicerad 2011-09-03 14:10:59 i Vanlig vardag,

Idag var första gången på länge som jag hade riktigt trevligt i stallet. L&L var där och vi fixade med lite annat runt omkring och stallägaren kom och gjord iordning ridbanan också. Det kanske kan bli lite ordning snart. Imorgon får jag se hur ridbanan ser ut.

Igår kväll var jag så sjukt trött att jag somnade redan klockan nio, om den ens var det. I eftermiddag jobbar jag och det ska bli kul. Det är ju inte på mitt vanliga jobb. Imorgon blir det stallet mitt på dagen någon gång innan klockan ett. Då ska jag rensa bland mina grejer upp på loftet. Jag skulle ha gjort det redan förra helgen, men då gjorde jag lite annat istället.

Grejen med att det var så trevligt i stallet idag var nog för att vi bara "va" när vi var där. Helt avspänt och fridfullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela