Real Time Analytics

Livet På En Kant

En hel arbetshelg...

Publicerad 2011-09-11 17:16:54 i Vanlig vardag,

Den här helgen tog nästan knäcken på mig. Helgpassen är längre än veckopassen och det var väldigt jobbigt. Det är nog mest för att jag inte är van och jag måste ju kolla allting hundratrettielva gånger för att vara säker på att jag inte missat något.

Inte nog med att passen är längre. Jag har ju fått världens förkylning också. Det känns som att jag har feber, fast det tror jag inte att jag har. Ont i munnen får jag också, det som kliar i all hud, nu vet inte jag om det heter hud inne i munnen, men nu fattar. Sedan har jag ont i mitt högra öra och huvudet håller på att sprängas. Jag tror att det var dagens alla krämpor. Ont i kroppen har jag ju för jämnan nu för tiden.

Jag skulle nästan kunna döda för ett badkar att sätta mig i just nu, men något sådant har jag inte. Synd, för det hade varit så nice. Blir nog en liten lur på soffan för att sedan gå till affären och komma på någon mat att äta imorgon till lunch, middag idag skulle inte heller sitta fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela