Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bloggen

Publicerad 2011-09-28 22:21:29 i Vanlig vardag,

Just nu känns det som att den här bloggen bara blir sämre och sämre. Jag är ledsen, men jag har helt enkelt inte tid att uppdatera oftare. Nu är det inte bara hästarna, jobbet och jag. Jag har liksom fler att tänka på och enda tiden jag får till är på kvällen eller på vägen till jobbet. Ni får stå ut.

Jag är inne i mina vanliga spår igen där jag kör på järnet och inte funderar så mycket. Ser hemmet en snabbis när jag sover och försvinner sedan iväg hela dagen och kommer åter vid nästa sängbesök. Det är väl bara att inse att det är så jag lever och kommer fortsätta leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela