Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ta bort så att jag ser vilka som läser bloggen?

Publicerad 2011-10-18 22:05:26 i Vanlig vardag,

Här kommer jag hem med förhoppningen om att den jag brukar vara upptagen med ska vara tillgänglig, men icke sa nicke. Eftersom jag inte kommer på något bättre att göra får jag väl helt enkelt ta och lägga mig. Jag saknar ju den som jag brukar vara upptagen med. =/ men även han har väl rätt att göra annat. Hmm....

Nu har jag iaf lagt mig i sängen. Mitt nya nöje innan jag somnar är att surfa runt lite. Lyssna på lite musik på youtube brukar jag också passa på att göra.

Idag är jag riktigt trött, men jag vet att jag kommer att vara sjukt pigg imorgon eftersom jag inte gjort så mycket idag.

Jag börjar också känna hur det känns att slippa vara förföljd på bloggen. Det är till och med så att jag funderar på att ta bort spårningskoden så jag inte längre ser vilka som varit in. Nu är det iofs ganska underhållande att se vad folk googlar för att hitta hit och jag kanske vill ha kvar den enbart för det, men inte kolla så mycket på om det är någon eller vilka som går in och läser. Jag bryr mig inte på det sättet egentligen  och jag vet vilka en tre-sex stycken är, det är allt, resten är anonyma ändå.

Nu när stalkern är borta är det nästan så att jag börjar känna att det kanske är roligt att skriva igen. Sista tiden har det bara känts jobbigt. Jag skriver för att jag tycker att det är roligt att skriva, men när någon börjar läsa enbart för att ha koll på vad man gör är det inte roligt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela