Real Time Analytics

Livet På En Kant

This is for you, my Deere! ;-)

Publicerad 2011-10-12 18:59:48 i Vanlig vardag,

Här är lite nya bilder från dagen. Idag hade det kommit lite nya traktorer med tillbehör. Bla en ny 9350. Det är den med dubbelmontage på bilderna. Solen låg betydligt bättre idag så bilderna är mycket bättre. Jag har fler bilder som jag lägger ut i nytt inlägg alldeles strax.

Här var det någon som kom sent en kväll körandes alldeles för fort nerför backen till gården. Behöver jag säga att de var väldigt oroliga att släpet med 3 nya traktorer skulle välta?






















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela