Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänk om!!!

Publicerad 2011-10-07 23:38:35 i Vanlig vardag,

Läste precis en sak på en sida och det har med en av mina "hemliga" saker att göra. Tänk om det verkligen händer och att det inte är så långt kvar. Mitt liv är verkligen bra. Det är bara vissa små saker som måste fixas. Tänk om, tänk om, ni fattar inte hur stort det är för mig då och ni kan omöjligen göra det eftersom jag inte berättat vad det är.

Jag kan till och med erkänna att jag inte vågade röra något på sidan utan stängde ner ganska omgående - i chock kanske. Nu ska jag lägga mig och jag har återigen suttit uppe alldeles för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela