Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket på schemat idag

Publicerad 2011-10-22 08:39:37 i Vanlig vardag,

Idag har jag och Vson mycket på schemat. Alldeles strax ska vi åka till stallet. Först ska jag rida och vid tolv har vi massa annat arbete som väntar. Ante tänkte jag rida på ridbanan och kanskek skritta iväg en svnäng längs med vägen. Norton får nog ett litet pass i sandgropen. Idag kan vi nog ta en vända till där. Innan har jag ridit tre eller fyra varv beroende på vilken väg jag valt. Idag ska jag nog lägga på ett och rida fem.

Ante fortsätter jag med samma arbete som jag gjort innan och honom kanske jag tar ut i skogen imorgon istället.

Det blir nog roligt i stallet med eldningen idag för det är roliga L-gänget som ska elda. De är alltid roligt och idag är alla tre L med så det kommer att bli kalasknas. =)

Vson igår när vi väntade på bussen.


Först måste jag titta efter inkräktaren som kom till stallet när vi väntade på bussen.

Sedan måste jag titta om bussen kommer.



 Sedan om UFOna på himlen ska attackera.


Sedan måste jag vakta och kolla vad stallinkräktaren gör igen. Stallet är alltid viktigast!

Idag är det nytt arbete som gäller, men alla dagars arbeten är lika viktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela